پنجشنبه، خرداد ۱۹، ۱۳۹۰

مرام نامه وبلاگ

سخنی با مخاطبان

با سلام به دوستان عزیز . به وبلاگ خودتون خوش اومدین .
به حول و قوه قلمی قراره اینجا در مورد هر موضوعی صحبت کنم . البته عمده مطالب در چارچوب موضوع وبلاگ هست .
حالا حتما میپرسین موضوع چیه . مطالبی در مورد دخترا و پسرا و حتی روابطشون اینجا مطرح میشه . 
این مطالب میتونه تو هر زمینه ای باشه . آموزشی ، طنز ، روانشناسی ، چرت و پرت و ...
البته موضوعات ضروری دیگه ای هم به مرور اضافه میشه .


ابتدا ذکر چند نکته ضروری به نظر میرسه :




1)به دلیل اینکه نگارنده بعضا عفت کلام نداره و خب یک سری از مطالب برای           بزرگسالان مناسبتره لذا توصیه میشه افراد زیر 18 سال و عزیزانی که از مشکلات عصبی رنج میبرن همین الان وبلاگ رو ترک کنن . 

2) ماهیت وبلاگ به این شکله که مطالب در 3 گروه دخترونه ، پسرونه و عمومی         قرار میگیره . و در هر گروه مطالبی قرار میگیره که مورد علاقه ومرتبط با اون       گروه باشه که این بیشتر به خاطر انسجام مقالات و راحتی بازدیدکننده هست .   لذا هر گونه تهمت و افترا از قبیل "طرف جمهوری اسلامیش کرده" ، " دختر و  پسر نداره بابا امل " ، " یارو فمنیسته " ، " دهن سرویس میخواد راحت مخ زنی کنه تفکیکش کرده " به شدت محکوم و از طریق مراجع ذیربط  قابل پیگیری هست .

3) از نظرات و ایده ها و انتقادات شما به شکل عجیبی استقبال میشه . 

4) با نظر به اینکه یک بچه ی 8 ساله هم میتونه به اینترنت وصل شه و متوسط         سنی شکستن فیلتر در کشورمون به طرز خوفناکی به حدود 11 سال رسیده لذا      ناموساً از به کار بردن الفاظ رکیک و زننده و توهین آمیز به شدت خودداری کنید .    لازم به ذکر است نگارنده از رعایت این بند معذور میباشد .

5) این وبلاگ به هیچ عنوان مروج هیچ عقیده ی سیاسی و مذهبی و ... نیست و           تمام عقاید و مطالب آن صرفا نظرات شخصی نگارنده است که میتواند از دیدگاه       هر مخاطبی درست یا نادرست باشد .  عزیزانی که موافق عقاید بنده 
    هستند روی چشم ما جا دارن و آن دسته از دوستان که با بنده مخالف هستند ،       مخالف باشند . چیکار کنم ؟! همینه که هست ! دموکراسی مموکراسیم نداریم .         ناراحتی صفحه رو ببند ...!! میام میزنم ................. !!!!

6) مطالب این وبلاگ بعضا میتونه کپی از مطالب وبلاگ های دیگه هم باشه . البته        سعی میشه منبع گفته بشه . 
   پس دوستان میتونن مطالب این وبلاگ رو با ذکر منبع کپی بفرمایند .  در غیر     اینصورت عاملان تحت پیگرد قانونی قرار خواهند گرفت . ( الکی . واسه اینکه        بترسن !!) لازم به ذکر است که در آن دنیا هم چوب در آستین فرد خاطی فرو          خواهند کرد .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر